FAQ

Часто задавані питання

Тут ми представили відповіді на запитання від наших клієнтів.

Часті питання - FAQ

Основні питання про сервери

Команда SIDATA підготувала перелік запитань, які можуть зацікавити клієнтів

Існує кілька видів серверів.

  • Віртуальні сервера (VPS)
  • Виділені сервера (Dedicated)
  • Хмарна структура (cloud)

Вибір відбувається за декількома параметрами, які можуть значно полегшити або навпаки ускладнити життя компанії.

Основні критерії вибору:

  • Продуктивність (Процесор, Пам'ять, Диск)
  • Відмовостійкість (наявність резервних копій, кластерів, дублюючі контури)
  • Швидкість трафіку (Мережа)
  • Вартість

Професійне налаштування кожного сервера SIDATA, забезпечить максимальну продуктивність та стабільність роботи.

Як визначитися з операційною системою для свого сервера? Для цього спеціальні технічні навички не потрібні, достатньо звернутися в службу підтримки і вам допоможуть фахівці SIDATA.

При необхідності можна замінити операційну систему на Вашому сервері!

  • Автоматично без перенесення даних, тобто всі дані будуть видалені та встановлено нову операційну систему на вибір.
  • Звернувшись до служби підтримки для ручної заміни операційної системи з перенесенням всіх наявних даних на сервері (можливо буде виставлено рахунок на оплату додатково)

Усі сервери SIDATA захищені повним щоденним копіюванням за розкладом. Термін зберігання копій – 7 днів. 

У разі втрати інформації, за запитом до служби підтримки можливе повне відновлення сервера на будь-який із 7 вибраних вами днів.

Послуга абсолютно безкоштовна!

Дата-центри SIDATA акредитовані за стандартом TIER III, що автоматично гарантує використання трьох контурів живлення – один основний (“з розетки”) та плюс два резервні від генераторів.

Всі сервери SIDATA побудовані на найсучасніших і продуктивних професійних рішеннях світових брендів Intel, AMD, DELL, Cisco. Все обладнання ретельно протестовано і гарантує безвідмовну роботу протягом тривалого часу.

З точки зору бізнесу сервера VPS це готові рішення, що не потребують зайвих витрат!

Сервера Dedicated мають більшу потужність, але й вимагають постійних витрат значно більше. Головне, що потрібно розуміти при виборі Сервера Dedicated – це має бути спеціаліст високого рангу для обслуговування Сервера Dedicated. Компанія SIDATA у такому разі рекомендує замовити пакет адміністрування серверів  https://sidata.com.ua/ua/admin-services/

У всіх тарифних планах віртуальних серверів клієнтам надається web-консоль повного управління сервером, включаючи можливість підключення власного образу операційної системи та її установки на сервер.

При необхідності можна змінити тарифний план сервера або додати додатковий простір на диску.

Всі віртуальні VPS сервера SIDATA забезпечені щоденними бекапи, термін зберігання яких становить 7 днів.

Питання, пов'язані з Windows Server

Основні відмінності – це наявність нових механізмів оптимізації.

Вимоги до ресурсів сервера.

Всі віртуальні сервера з операційною системою Windows відразу доступні для підключення по стандартному протоколу RDP (Віддалений робочий стіл).

Щоб з'єднатися з сервером натискаємо кнопку "Пуск", Далі"всі програми", Потім"стандартні"І шукаємо"Підключення до віддаленого робочого столу".

Є й інший спосіб. Потрібно натиснути комбінацію клавіш Win + R і у вікні, наберіть mstsc.

варіант №1
Windows 7Часті питання - FAQ 1

Windows 10Часті питання - FAQ 2
Варіант №2. Застосуємо для всіх версій Windows.

Часті питання - FAQ 3

Після виконання цих не хитрих маніпуляцій у Вас з'явиться вікно підключення до віддаленого робочого столу.

Часті питання - FAQ 4
У рядку "комп'ютер” потрібно вказати ip-адресу та порт сервера до якого Ви хочете підключитися у форматі: “IP_ADDRESS: PORT“.

Ip-адреса, порт підключення та інші доступи приходять Вам на контактну пошту.
Якщо Ви вказали правильну ip-адреса у Вас з'явиться наступне вікно:

Часті питання - FAQ 5

Тут потрібно ввести свій логін та пароль. Після цього натиснути "ОК".

Після установки Windows Server Вам доступна тільки один обліковий запис - Адміністратор. Але найчастіше сервер потрібен для одночасної роботи кількох людей. У таких випадках в систему необхідно додати додаткових користувачів - за умови, що у вас вже налаштований термінальний сервер і підключено необхідну кількість RDP-ліцензій. Для початку встановіть з'єднання з сервером по RDP під користувачем Адміністратор.

У Windows Server в консоль Управління комп'ютером можна перейти з контекстного меню при натисканні правою кнопкою миші по меню Пуск

Часті питання - FAQ 6

  • Створення нового користувача

В консолі Управління комп'ютером виберіть розділ Локальні користувачі та групи (1), потім Користувачі (2), Додаткові дії (3), Новий користувач (4):

Часті питання - FAQ 7

У формі додавання нового користувача вкажіть ім'я облікового запису англійською або будь-якою іншою мовою (воно буде використовуватись для входу до системи). Опціонально можете вказати повне ім'я та опис користувача. Далі введіть пароль нового користувача, дотримуючись вимог безпеки та складності пароля – від 8 символів, 1 велика літера, 1 маленька, 1 спецсимвол. Потім підтвердьте пароль.

Опцію “Вимагати зміни пароля при наступному вході в систему” можете вимкнути та додати “Термін дії пароля не обмежений“, якщо не бажаєте міняти пароль кожні півтора місяці:

Часті питання - FAQ 8

  • Включення доступу нового користувача в віддаленого робочого столу

Двічі натискаємо мишкою по імені створеного користувача (1), вибираємо вкладку Членство в групах (2), кнопка Додати (3), Додатково (4):

Часті питання - FAQ 9

Натискаємо Пошук (5), знаходимо і вибираємо групу Користувачі віддаленого робочого стола (6), підтверджуємо ОК (7):

Часті питання - FAQ 10

Двічі підтверджуємо свій вибір кнопками ОК (8), (9):

  1. Відкрийте меню «Пуск» та натисніть на шестерні значок.
    Часті питання - FAQ 11
  2. Натисніть Час та мова.
    Часті питання - FAQ 12
  3. Натисніть Мова на лівій панелі.
    Часті питання - FAQ 13
  4. На екрані Мова праворуч натисніть Додати мову.
    Часті питання - FAQ 14 ПРИМІТКА. Якщо Ваша мова відображається в розділі «Уподобані мови», натисніть на неї, а потім на верхню стрілку, щоб перемістити її вгору, і перейдіть до кроку 8.

    Часті питання - FAQ 15

  5. На екрані «Вибір мови для встановлення» виберіть мову зі списку та натисніть кнопку Далі. На цьому кроці як приклад обрано японську.
    Часті питання - FAQ 16
  6. На екрані «Встановлення мовних функцій» перевірте, чи вибрано всі елементи, і натисніть Встановити.
    Часті питання - FAQ 17
  7. Якщо система може підключитися до Інтернету, почнеться завантаження та встановлення мовного пакета.
    Часті питання - FAQ 18 Якщо система знаходиться в автономному режимі, в якому неможливо підключитися до Інтернету, завантажте та встановіть ISO-образ мовного пакета, використовуючи метод 2 в технічної інформації Microsoft.
    Після встановлення поверніться до кроку 5, виберіть мову та натисніть кнопку Далі. Якщо відображається таке повідомлення, проігноруйте його та натисніть кнопку Встановити.
    На даний момент ви в автономному режимі. Після підключення перейдіть до розділу «Мовні налаштування», виберіть мову у списку, виберіть «Параметри» та завершіть завантаження.

    Часті питання - FAQ 19

  8. Натисніть Параметри доданої мови.
    Часті питання - FAQ 20
  9. На екрані "Мовні параметри:" перевірте, чи відображається "Встановлений мовний пакет" у розділі "Мовний пакет", та натисніть на стрілки ліворуч значок у верхньому лівому кутку.
    Часті питання - FAQ 21
  10. На екрані «Мова» виберіть мову в меню мов Windows, що розкривається, і натисніть дата і час на лівій панелі.
    Часті питання - FAQ 22
  11. На екрані дата і час виберіть часовий пояс у меню, що розкривається Часовий пояс.
    Часті питання - FAQ 23
  12. Натисніть Регіон на лівій панелі і виберіть регіон з меню «Країна або регіон».
    Часті питання - FAQ 24
  13. На екрані «Регіон» прокрутіть вниз та виберіть Додаткові налаштування дати, часу та регіону у розділі «Пов'язані налаштування».
    Часті питання - FAQ 25
  14. У вікні «Годинник і регіон» натисніть Регіон.
    Часті питання - FAQ 26
  15. У вікні «Регіон» відкрийте вкладку Адміністрація і натисніть Копіювати налаштування у розділі «Привітання та нові облікові записи користувачів».
    Часті питання - FAQ 27
  16. На екрані привітання та налаштування нових облікових записів користувачів виберіть всі елементи в розділі «Копіювати поточні налаштування в» та натисніть OK.
    Часті питання - FAQ 14 Якщо у діалоговому вікні відображається запит на перезапуск, натисніть скасування на цьому кроці.

    Часті питання - FAQ 29

  17. На екрані вкладки Адміністрація натисніть Змінити мову системи у розділі "Мова програм, що не підтримують Юнікод".
    Часті питання - FAQ 30
  18. На екрані «Налаштування регіону» виберіть регіон з меню «Поточні регіональні налаштування системи», що розкривається, і натисніть OK.
    Часті питання - FAQ 31
  19. У діалоговому вікні з'явиться запит на перезапуск, натисніть Перезавантажити зараз, щоб перезапустити систему.
    Часті питання - FAQ 32
  20. Після завершення перезавантаження перевірте, чи змінено мову інтерфейсу, наприклад, на екрані входу в систему, на вибрану мову.

Відкриваємо меню Пуск і клацаємо по значку користувача, у меню вибираємо “Змінити настройки облікового запису”.

Часті питання - FAQ 33

У вікні, що відкрилося "Параметри" обираємо "Параметри входу", а в секції Пароль клацаємо по кнопці Змінити.

Часті питання - FAQ 34

У новому вікні, вказуємо поточний пароль та клацаємо по кнопці Далі.

Часті питання - FAQ 35

Вікно оновиться та запросить новий пароль, його підтвердження та підказку до пароля. Клацаємо по кнопці далі. У результаті, клацаємо по кнопці Готово. Наступний вхід до системи буде відбуватися під новим паролем.

Часті питання - FAQ 36

Як користуватись особистим кабінетом клієнта SIDATA?

Як потрапити до особистого кабінету клієнта? Спершу заходимо на сайт https://sidata.com.ua праворуч вгорі навпроти меню знаходимо кнопку “Мій кабінет".

Часті питання - FAQ 48

Перейшовши за посиланнямМій кабінетhttps://my.sidata.com.ua побачимо стартову форму входу/реєстрації. Натискаємо посилання “Реєстрація

Часті питання - FAQ 49

Часті питання - FAQ 50

Заповнюємо реєстраційну форму, обов'язкові поля позначені символом *:

  1. Логін – англійські символи та цифри, мінімум 3 та максимум 13 знаків
  2. Пароль – не менше 8 символів
  3. Повторення паролю - Підтвердження введеного пароля. Також можна “згенерувати пароль” автоматично і його буде надіслано на Вашу пошту
  4. Ваш email – адреса поштової скриньки, куди буде надіслано код підтвердження!
  5. Країна – виберіть Вашу країну
  6. Мобільний телефон – контактний номер телефону, куди буде надіслано код підтвердження! Увага! Номер вводиться у форматі Код Країни Код Оператора Номер Телефону, наприклад: +380 66 1234567
  7. Ставимо галку, якщо погоджуємось із договором-офертою https://sidata.com.ua/ua/public-ofert
  8. Ставимо галку, якщо погоджуємося з угодою про персональні дані https://sidata.com.ua/personal_data_agreement
  9. Підтверджуємо, що не “Робот”
  10.  Далі

На вказаний email прийде посилання для активації Вашого облікового запису – перейдіть за посиланням для активації.

Часті питання - FAQ 51

Перейшовши за посиланнямМій кабінетhttps://my.sidata.com.ua побачимо стартову форму входу/реєстрації. Натискаємо посилання “Вхід

Часті питання - FAQ 52

  • Вводимо зареєстрований раніше логін, email чи телефон
  • Вводимо Ваш пароль
  • Вибираємо мову інтерфейсу
  • Підтверджуємо, що не “Робот”

Натискаємо "Увійти в білінг"

Перейшовши за посиланнямМій кабінетhttps://my.sidata.com.ua побачимо стартову форму входу/реєстрації. Натискаємо посилання “Забули пароль?

Часті питання - FAQ 53 Часті питання - FAQ 54

  • У формі відновлення пароля вказуємо логін або email або телефон, вказаний при реєстрації
  • Підтверджуємо, що не “Робот”
  • Відправляємо email або Telegram (якщо раніше прив'язали) з даними відновлення пароля
  • Слідуємо інструкції та змінюємо пароль.

Виконавши авторизацію в “Мій кабінетhttps://my.sidata.com.ua вибираємо праворуч зверху піктограму користувача.

Часті питання - FAQ 55

  1. Ваш ID (код клієнта)
  2. Зміна налаштувань та контактних даних
  3. Ваші профайли
  4. Ваша партнерська програма
  5. Журнал поштових повідомлень
  6. Вихід із кабінету

Часті питання - FAQ 56

Виконавши авторизацію в “Мій кабінетhttps://my.sidata.com.ua вибираємо праворуч зверху піктограму користувача.

Часті питання - FAQ 57

  1. Переходимо до розділу “Наші послуги” – “Товари
  2. Вибираємо категорію послуг

Вибираємо бажану послугу та натискаємо кнопку “Придбати

Часті питання - FAQ 58

Оформляємо замовлення (крок 1)

Часті питання - FAQ 59

Вибираємо бажаний термін оплати та розмір знижки.

Вводимо промо кодякщо є (крок 2)

Часті питання - FAQ 60

Додаємо бажані коментарі (Операційна система, геолокація) (крок 3)

та підтверджуємо угоду про персональні дані.

Часті питання - FAQ 61

Замовлення успішно сформовано! 

Далі доступні варіанти:

1) Замовлення з додатковою консультацією спеціаліста або тестовим періодом

2) Можете оплатити замовлення з банківської картки онлайн і відразу отримати послугу

3) Можете завантажити рахунок на оплату за безготівковим розрахунком

Виконавши авторизацію в “Мій кабінетhttps://my.sidata.com.ua можемо також побачити розділи:

Рахунки

Часті питання - FAQ 62

  1. Статус рахунку (Оплачено/Не оплачено)
  2. Завантажити рахунок для оплати за безготівковим розрахунком
  3. Оплатити рахунок з банківської картки онлайн

Товари

Часті питання - FAQ 63

  1. Перелік замовлень (товарів)
  2. Термін оплати
  3. Статус замовлення
  4. Управління замовленням
  • Продовжити замовлення вручну на бажаний термін
  • Включити або вимкнути автоподовження замовлення
  • Перейти в рахунках на замовлення
  • Скасувати замовлення

Тикети

Часті питання - FAQ 64

  1. Створити новий тикет
  2. Список тикетів та статуси їх вирішення

Створити новий тикет

Часті питання - FAQ 65

  1. Тема тікету – коротко Ваше запитання
  2. Адресат тикета (Бухгалтерія, Техпідтримка тощо)
  3. Важливість (Висока, середня, низька)
  4. Розширене повідомлення
  5. Прикріплені файли

Додайте тикет і наші спеціалісти оперативно проконсультують та знайдуть вирішення Вашого питання!

Залишились питання? Готові на них відповісти.

Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Залишіть заявку і ми з вами зв'яжемося