Хмарне рішення
Облікова система на базі програмних рішень BAS розміщена у хмарі на серверах у Європі та США. Завдяки хмарному рішенню, майте цілодобовий доступ до своїх даних.
Перенесемо ваші дані в хмару безкоштовно
Ви можете протестувати роботу демо-версії облікових систем BAS на серверах SIDATA зараз безкоштовно!
Клієнти SIDATA отримують максимальні переваги від оренди серверів у дата-центрах. Дата-центри розташовані у Німеччині, Фінляндії, Франції, Нідерландах та США.
BAS Малий бізнес ПРОФ (BAS small business) – найбільш затребуване рішення для малого та середнього бізнесу в Україні. Сучасний інтерфейс та багате оснащення дозволяє вести облік для підприємств широкого спектру діяльності. Відмінно підходить для автоматизації інтернет торгівлі, а також для складання нескладної звітності до регулюючих органів. Наявність стандартних звітів дозволяє з коробки контролювати товарний, грошовий та виробничий потоки. Фахівцями SIDATA розроблено інтеграцію з crm salesdrive, докладніше можете уточнити у відділі продажів.
BAS Бухгалтерія – містить у собі повний функціонал бухгалтерського обліку для підприємств. Сучасна система формування регламентованої звітності підприємствам. Як правило, використовується в парі з іншими прикладними рішеннями – наприклад, BAS Управління торгівлею або BAS Малий бізнес. Такі комплексні – парні рішення з урахуванням двох змін дозволяють розділити доступом до даних управлінського та регламентованого обліку.
BAS Управління торгівлею – найбільш підходяща облікова система для оптової та роздрібної торгівлі для малого та середнього бізнесу в Україні. Оснащення механізмами обліку торгових та складських операцій на високому рівні. Можливість вибудовувати автоматизацію багатьох бізнес процесів у торгівлі дозволяє суттєво економити на оплаті ручної праці та головне виключити помилки. Наявність стандартних звітів дозволяє максимально контролювати товарний, грошовий та складські потоки. Ця конфігурація набула воістину народне визнання і просто ім'я “УТ”. Кожен керівник чи власник бізнесу завжди знаходить щось корисне у цій конфігурації.
Фахівцями SIDATA розроблена інтеграція з crm salesdrive, докладніше можете уточнити у відділі продажів.
BAS Документообіг - нове рішення, що дозволяє управляти документообігом підприємства від малого до великого розміру. Добре інтегрується з іншими продуктами лінійки BAS. Фахівці SIDATA та аналітики компанії партнера SVConsult готові запропонувати впровадження та подальшу підтримку для бізнесу. Такі комплексні рішення з урахуванням двох і більше конфігурацій дозволяють розділити доступом до даних і забезпечити високий рівень автоматизації.
BAS Комплексне управління підприємством – рішення для середнього та великого бізнесу в Україні. Має широкий функціонал, що дозволяє вести облік по всіх підрозділах підприємства в одній системі. Велика кількість звітів дозволяє одразу отримувати потрібні дані в різних розрізах обліку, а також робити тонке індивідуальне налаштування. Це рішення більш вимогливе до вибору орендованого сервера. Найчастіше для цього виділяться виділений сервер з тонким налаштуванням, яке ми також готові зробити. Впровадження BAS Комплексне управління підприємством супроводжується консультацією та за необхідності аудитом бізнес-процесів компанії.
Фахівцями SIDATA розроблена інтеграція з crm salesdrive і BAS КУП, докладніше можете уточнити у відділі продажів.
BAS ERP - нове рішення, що дозволяє управляти підприємствами великого розміру. Максимальний набір функціоналу представлений у дуже зрозумілому та ергономічному вигляді. Контури виробництва, фінансового планування, crm система, складський облік та багато іншого. Добре інтегрується з іншими продуктами лінійки BAS. Фахівці SIDATA та аналітики компанії партнера SVConsult готові запропонувати впровадження та подальшу підтримку для бізнесу. Такі комплексні рішення з урахуванням двох і більше конфігурацій дозволяють розділити доступом до даних і забезпечити високий рівень автоматизації.
Ви можете замовити індивідуальну демонстрацію, і ми покажемо переваги хмари SIDATA
Зберігання даних на персональному комп'ютері або ноутбуку несе певні ризики в роботі з пристроєм та збереженням даних, наприклад:
Всі ці ризики можуть здаватися неважливими, але досвід клієнтів SIDATA говорить про інше. Перенесення в хмару та робота з обліковою системою BAS без прив'язки до робочого місця та з гарантією збереження та доступності даних стало для наших клієнтів дуже важливим фактором вибору постачальника.
Перенесення облікової системи а також за необхідності всього наявного програмного забезпечення допоможуть зробити висококваліфіковані фахівці SIDATA. Понад 500 систем обліку перенесено до хмар. Повна конфіденційність та захист інформації.
Швидкість перенесення даних у хмару обмежена лише швидкістю інтернету! Наші фахівці допоможуть швидко та якісно перенести необхідні дані. Наприклад, для середньої компанії з парком серверів 5 одиниць процес зайняв 20 годин безперервної роботи. Для невеликих компаній процес перенесення та налаштування займає в середньому 3 робочі години.
Також ми пропонуємо 24/7 графік роботи наших спеціалістів. Це означає, що ви можете довірити нам перенесення даних у найменш завантажений час або в неробочі дні.
Виберіть тариф, що Вас цікавить, натиснувши “Замовити” на сайті. Потім виконайте просту реєстрацію у Вашому особистому кабінеті, вказати контактний номер телефону та email. В особистому кабінеті Ви зможете оплатити обраний тариф онлайн або завантажити рахунок-фактуру для оплати за безготівковим розрахунком.
Якщо бажаєте безкоштовно протестувати обраний тариф – не оплачуйте його, відкрийте в особистому кабінеті “Тікет” з темою “Тест 5 днів”. Протягом 15 хвилин у тикеті у відповідь Ви отримаєте повідомлення з параметрами доступу на сервер.
Ви можете підключити будь-яку необхідну кількість співробітників, якщо для комфортної роботи системи буде достатньо ресурсів у рамках обраного тарифу.
Тарифи на оренду облікової системи BAS на сервері Хмари підібрані таким чином, щоб зручно працювати в BAS як 1-2 співробітникам, так і кільком сотням одночасних підключень. Якщо ресурсів обраного Вами тарифу недостатньо і працювати на сервері не комфортно, ми в режимі он-лайн можемо змінити Ваш тариф та ресурси на сервері збільшаться миттєво.
Так Ви можете у будь-який час розширити кількість співробітників, які працюють з обліковою системою у хмарі SIDATA.
Хмарні сервери мають систему резервного копіювання і дані на сервері можна відновити аж до 7 днів тому. Для цього потрібно звернутися до служби підтримки SIDATA і технічні фахівці відновлять будь-які видалені або пошкоджені дані.
Звісно зможете. При замовленні сервера у хмарі Ви отримуєте повноцінний сервер та обліковий запис Адміністратора. Це дає повні права на встановлення будь-якого необхідного для роботи програмного забезпечення. Ви також керуєте ліцензіями на встановлене програмне забезпечення.
Дропшипінг та онлайн торгівля є найбільш поширеним видом бізнесу і вимагає правильного обліку. Якщо кількість замовлень постійно зростає і та CRM яка відмінна вам допомагає у вирішенні питань обліку замовлень та оплати та доставки, в який момент вам необхідно порахувати прибуток та спланувати бюджет. Розрахувати зарплату для співробітників та стежити за взаєморозрахунками з клієнтами та постачальниками.
Ми маємо великий досвід з впровадження облікових систем на базі BAS та набори звітів та розрахунків у цих системах мають дуже ємний функціонал.
Ми допоможемо налаштувати звіти щодо руху коштів, спрогнозувати бюджет, розрахувати зарплату співробітникам та багато іншого.
Ми вибудовуємо інтеграції між обліковими системами та CRM більше 5 років. Автоматизація обміну замовленнями клієнтів, облік залишків товарів, оплати та договору та багато іншого. У нас є робочі, готові кейси, які вже працюють у різних сферах торгівлі понад 5 років.
SIDATA – це надійний провайдер послуг оренди серверів у всьому світі та в Україні. Це дешева оренда серверів для мільйонів людей, зацікавлених у збереженні своїх даних та економії фінансових ресурсів.
Рішення
Виділені сервера Dedicated
Інформація
Печиво | Тривалість | опис |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 місяців | Це cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. Cookie використовується як продукт, який призначений для cookies в категорії "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 місяців | Cookie is set by GDPR cookie належать до запису user consent для cookies в категорії "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 місяців | Це cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. Cookies використовується для збереження користувача, який призначений для cookies в категорії "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 місяців | Це cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. Cookie використовується як продукт, який призначений для cookies в категорії "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 місяців | Це cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. Cookie використовується як продукт, який призначений для cookies в категорії "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 місяців | Cookie є встановленим на GDPR Cookie Консультуючий інструмент і використовується в магазині, який або не є користувачем, який призначений для використання cookies. It does not store any personal data. |