СRM-системи та BAS (МБ, УТ) – ефективні інструменти для онлайн-торгівлі

У вас є власний інтернет магазин, який постійно розвивається? Продажі зростають, і потрібно постійно управляти фінансовими потоками, вважати прибуток. Сьогодні це зручно робити не в Екселі або Google доках, а в обліковій системі. Прикладом зручної та ефективної системи обліку є продукти на базі "БАС: Малий бізнес".

Це рішення дозволяє вести облік для будь-якої кількості інтернет-магазинів. Весь облік відбувається в одній базі даних, що максимально пристосована до ваших потреб. Але відразу виникає питання інтеграції облікової системи з системою CRM, наприклад, розробленої в Україні SalesDrive. Часто наші клієнти запитують: чому одразу не вибрати систему, що має і CPM, і облік фінансів та складу.

Ми пройшли великий шлях щодо впровадження систем обліку саме для онлайн-торгівлі і можемо сказати, що оптимальне рішення – інтеграція двох найбільш зручних систем. Це ефективніше, ніж вести напрацювання єдиної системи та доводити її до зручного та коректного функціонування. Тому ми рекомендуємо клієнтам саме інтеграцію CRM та BAS.

Функціонал для обліку товарообігу в обліковій системі та CRM

Клієнти отримають автоматичне дублювання замовлень із бази CRM до бази BAS. Таким чином, нове замовлення або замовлення зі зміненим статусом, яке вже було у CRM, буде перезаписано та оновлено і в BAS, а товар на складі за цим замовленням буде зарезервовано автоматично. Ви побачите в BAS момент, коли замовлення буде підтверджено та поставлено на відправку. Якщо, наприклад, статус замовлення зміниться на статус «Надіслано», дані знову оновляться автоматично. І буде створено документ «Реалізація товарів», який списує товар зі складу та позначку про заборгованість клієнта на замовлення. Інтеграція BAS та CRM також може працювати і у зворотному напрямку. Це, зокрема, механізм оновлення залишків товарів з BAS у СRМ. Залишки товару вносяться до системи BAS у ручному режимі і ці зміни автоматично передаватимуться у CRM. Таким чином, актуальність залишків буде синхронною в обох системах. Отже, обидві системи функціонують окремо, але певний набір даних періодично оновлюється та синхронізується, що дозволяє нашим клієнтам використовувати найширше СRM та BAS для успішного розвитку компанії.

Наприклад, менеджер з торгівлі не буде працювати в BAS, тому що йому незручно у широкому функціоналі фінансової бази шукати свої замовлення, але комфортно користуватися лише СRМ для відстеження замовлення та оплати від клієнтів, не витрачаючи зайвий час на іншу систему. Є також приклад, коли товарознавець, який відповідає тільки за рух товару за складом, працює виключно в системі БАС і бачить залишки товару. І хоча робота цих працівників іде у різних системах, але дані синхронізовані, і не виникає жодних помилок та розбіжностей. Функціонал СRМ дуже простий та інтуїтивно зрозумілий, він не потребує додаткового часу на навчання робітників. А ось функціонал BAS навпаки складніший, тому що включає:

  • фінансовий облік;
  • бухгалтерський облік;
  • облік складу;
  • облік замовлень;
  • облік кадрів;
  • облік зарплати та багато іншого залежно від конфігурації BAS.

З цієї причини із системою BAS працюють користувачі з навичками того чи іншого типу обліку. Важливою перевагою синхронізації BAS та CRM-систем є те, що всі процеси від відділу продажів до складу та бухгалтерії будуть в одній мережі. Єдиний інформаційний простір дозволяє контролювати та аналізувати дані всіх ділянок обліку, бачити повну картину діяльності компанії та вчасно реагувати на будь-які зміни, що відбуваються у цьому ланцюжку.

СRM-системи та BAS (МБ, УТ) – ефективні інструменти для онлайн-торгівлі
SIDATA
Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Залишіть заявку і ми з вами зв'яжемося