Інтернет-торгівлі: кому підійде такий формат бізнесу?

Сьогодні інтернет-торгівля (електронна комерція) розвивається швидкими темпами. Бізнесу в інтернеті приділяється набагато більше уваги, ніж раніше. Глобальна мережа дозволяє товарам та послугам виходити на світовий ринок. Електронна комерція активно розвивається, оскільки цей вид продажу товарів надзвичайно популярний серед цільової аудиторії. Через брак часу багато хто просто не відвідує фізичні торгові точки. І тому на допомогу їм приходить швидкий і доступний у будь-який час віртуальний магазин. Електронна комерція (e-commerce) є формою ділових угод, у яких будь-яка взаємодія сторін здійснюється електронним способом. У сучасних умовах вона швидко розвивається та працює над постійним удосконаленням способів ведення бізнесу. І при цьому має свої особливості:
  • встановлення контактів із цільовою аудиторією покупців відбувається шляхом привернення уваги (реклама, цікаве оформлення сайту, електронні розсилки тощо);
  • забезпечення повного контролю за операціями оплати, доставки та післяпродажного обслуговування здійснюється за допомогою сучасних програм та баз даних, таких як BAS, працювати з ними просто та комфортно завдяки компанії SIDATAяка пропонує в оренду сервери за найнижчими цінами;
  • інтернет-магазин може бути як основою створення бізнесу, так і допоміжним інструментом для розширення компанії з метою додаткового залучення клієнтів;
  • Основними драйверами розвитку e-commerce є зростання конкуренції інтернет-магазинів та динаміка розвитку електронних платежів.
Розглянемо найпопулярніші моделі ведення цифрового бізнесу в сучасних реаліях.

 Бізнес-моделі інтернет-торгівлі

Існують десятки різновидів бізнес-моделей для Інтернет-торгівлі, але основними вважаються такі:
  • В2В: компанія – компанія;
  • В2С: компанія – споживач (приватна особа);
  • С2В: споживач - компанія;
  • С2С: споживач – споживач.
У всіх цих моделях перший учасник виступає як продавець товарів та послуг, а другий є замовником (споживачем). Взаємодія часто відбувається за допомогою сайтів, соцмереж, платформ з певними послугами і т.д. Клієнтами інтернет-магазинів спочатку були жителі великих міст, але поступово до них приєдналися й мешканці містечок та сіл. Це пов'язано насамперед з обізнаністю та можливостями споживачів робити інтернет-замовлення (наявність інтернет-зв'язку, купівельна спроможність), а також логістичні аспекти. Електронна комерція в Україні нині, незважаючи на труднощі, пов'язані з війною, продовжує розвиватися та привертає загальну увагу, у тому числі й міжнародних інвесторів.

Які вони, інтернет-продавці товарів та послуг України?

На онлайн-ринку сьогодні домінують такі компанії, як Rozetka, Алло, Moyo, OLX, Prom.ua. Але є й представники малого бізнесу. Це підприємці різного віку:
  • 37% – від 36 до 45 років;
  • близько 30% – від 26 до 35 років;
  • по 13% – 18-25 років та 46-55 років.
Відсоток гендерного показника становить приблизно 63% чоловіків та 37% жінок. Згідно зі статистикою, більшість підприємців, які продають свої товари на маркетплейсі, проживають у столиці та Київській області. Далі можна виділити Харківську та Дніпропетровську області. Значна кількість інтернет-продавців проживає на Одещині, а також у західній частині України: у Львівській, Хмельницькій, Чернівецькій областях. Найбільш затребуваними товарами на сьогоднішній день є військова амуніція та туристичне спорядження, серед яких пальники, ліхтарі, термобілизна; повербанки, генератори, комплектуючі для комп'ютерів та телефонів; жіночий та дитячий одяг, взуття; косметичні засоби; корм та товари для тварин. Електронна комерція приваблює новачків, які відкривають чергові бізнеси навіть за умов війни. Для успішної торгівлі їм необхідні програми обліку грошових потоків, а також місце зберігання бухгалтерії. З цим може допомогти компанія SIDATAяка надає сервери для зберігання даних, що дозволяє підвищити ефективність будь-якого e-commerce бізнесу.
Інтернет-торгівлі: кому підійде такий формат бізнесу?
SIDATA
Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Залишіть заявку і ми з вами зв'яжемося