Сьогодні інтернет-торгівля (електронна комерція) розвивається швидкими темпами. Бізнесу в інтернеті приділяється набагато більше уваги, ніж раніше. Глобальна мережа дозволяє товарам та послугам виходити на світовий ринок. Електронна комерція активно розвивається, оскільки цей вид продажу товарів надзвичайно популярний серед цільової аудиторії. Через брак часу багато хто просто не відвідує фізичні торгові точки. І тому на допомогу їм приходить швидкий і доступний у будь-який час віртуальний магазин. Електронна комерція (e-commerce) є формою ділових угод, у яких будь-яка взаємодія сторін здійснюється електронним способом. У сучасних умовах вона швидко розвивається та працює над постійним удосконаленням способів ведення бізнесу. І при цьому має свої особливості:
- встановлення контактів із цільовою аудиторією покупців відбувається шляхом привернення уваги (реклама, цікаве оформлення сайту, електронні розсилки тощо);
- забезпечення повного контролю за операціями оплати, доставки та післяпродажного обслуговування здійснюється за допомогою сучасних програм та баз даних, таких як BAS, працювати з ними просто та комфортно завдяки компанії SIDATAяка пропонує в оренду сервери за найнижчими цінами;
- інтернет-магазин може бути як основою створення бізнесу, так і допоміжним інструментом для розширення компанії з метою додаткового залучення клієнтів;
- Основними драйверами розвитку e-commerce є зростання конкуренції інтернет-магазинів та динаміка розвитку електронних платежів.
Бізнес-моделі інтернет-торгівлі
Існують десятки різновидів бізнес-моделей для Інтернет-торгівлі, але основними вважаються такі:- В2В: компанія – компанія;
- В2С: компанія – споживач (приватна особа);
- С2В: споживач - компанія;
- С2С: споживач – споживач.
Які вони, інтернет-продавці товарів та послуг України?
На онлайн-ринку сьогодні домінують такі компанії, як Rozetka, Алло, Moyo, OLX, Prom.ua. Але є й представники малого бізнесу. Це підприємці різного віку:- 37% – від 36 до 45 років;
- близько 30% – від 26 до 35 років;
- по 13% – 18-25 років та 46-55 років.
Інтернет-торгівлі: кому підійде такий формат бізнесу?
SIDATA