Як автоматизація спрощує торгівлю в інтернеті

Багатьох підприємців-початківців хвилюють питання, що означає дропшипінг, як розпочати подібну діяльність і як зробити, щоб вона приносила прибуток. Моє завдання – розповісти докладніше про автоматизацію зазначеного процесу. Оренда серверів в Україні допоможе вирішити таку проблему.

Ось уже понад п'ять років компанії SVConsult і SIDATA успішно працюють по об'єднанню облікового програмного забезпечення на основі BAS та «1С:Підприємство». Серед наших клієнтів – підприємці, які ведуть торгову діяльність.

Великим плюсом сучасних операцій купівлі-продажу у глобальній мережі є відсутність явних обмежень за місцем розташування учасників угоди. Адже оперативну адресну доставку товарів беруть на себе відповідні служби, серед яких Нова пошта, Delivery, Інтайм, Meest Express та інші.

Ще однією перевагою інтернет-магазинів є можливість оформляти замовлення будь-якої доби. Ключову роль цьому бізнесі грають ефективні системи автоматизації, які відповідають за обробку клієнтських замовлень.

Переваги нового обладнання

Робота із замовленнями покупців в онлайн-магазині складається з таких етапів:

  1. Вибір клієнтом продукту, що купується. Під час цієї дії автоматично обчислюється решта товару на складі.
  2. Оплата покупки. У цей момент програма пропонує покупцеві скористатися кількома платіжними системами на вибір. У тому числі Liqpay, Wayforpay та інші.
  3. Введення покупцем адреси доставки. Програма пропонує вибрати населений пункт, а також обчислює ціну замовлення.
  4. Повідомлення про стан покупки автоматично надходить через СМС або на електронну пошту клієнта.

Ефективні CRM-платформи, серед яких Salesdrive, найкраще справляються із завданням подальшої обробки замовлення на стороні продавця. Наша компанія пропонує комплекс послуг з автоматизації інтернет-торгівлі з використанням СРМ та BAS, «1С:Підприємство»(BAS Малий бізнес, 1С УТП, 1УТ та ін.). Також інтеграцію платформи CRM з програмою обліку 1С (BAS), в рамках якої відбувається перенесення в систему 1С всіх замовлень, що здійснюються покупцями. Після цього інформація стає доступною для перегляду та редагування операторами за компанії-продавця.

Щоб уникнути втрати даних, активно застосовується процедура Back up: недорогі VPS сервери зберігають інформацію протягом одного тижня. Таким чином, продавець має можливість організувати облік продажів, доходу, рентабельності та інших показників, які аналізують торгівельну діяльність.

Використання комплексного підходу

Сьогодні жоден продаж не обходиться без застосування IP-телефонії. Наша компанія пропонує впровадження такого рішення у систему обліку, що зберігає дані про клієнтів. При надходженні дзвінка оператор відразу ж бачить інформацію про клієнта на моніторі свого комп'ютера, якщо він раніше вже взаємодіяв з цим продавцем. Такий підхід дозволить успішно створювати програми лояльності для конкретних покупців.

У роботі ми передбачили вирішення ключових аспектів безпеки. Відділ SIDATA забезпечує надійний захист серверних даних. За зберігання важливої інформації відповідають дата-центри ТІЄР III локація Німеччина, Фінляндія. Таким чином, наші клієнти одержують захист відомостей, гарантований європейськими законами.

Основна перевага такого підходу полягає у застосуванні новітніх модифікацій серверів, що позбавляє користувача від додаткових звернень до фахівців, а також застосування сторонніх автоматизованих розробок. На впровадження наших програм витрачається в середньому сім робочих днів.

Як автоматизація спрощує торгівлю в інтернеті
SIDATA
Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Залишіть заявку і ми з вами зв'яжемося