Хмарне рішення

Оренда сервера для облікової системи BAS у хмарі

Облікова система на базі програмних рішень BAS розміщена у хмарі на серверах у Європі та США. Завдяки хмарному рішенню, майте цілодобовий доступ до своїх даних.

Облікові системи BAS

Перенесемо ваші дані в хмару безкоштовно

BAS у хмарі: переваги та недоліки

Перевага хмарного рішення

Нестача стаціонарного рішення

Нестача хмарного рішення

Ви можете протестувати роботу демо-версії облікових систем BAS на серверах SIDATA зараз безкоштовно!

Переваги оренди BAS у хмарі

Клієнти SIDATA отримують максимальні переваги від оренди серверів у дата-центрах. Дата-центри розташовані у Німеччині, Фінляндії, Франції, Нідерландах та США. 

BAS Малий бізнес. ПРОФ (BAS small business)

BAS Малий бізнес ПРОФ (BAS small business) – найбільш затребуване рішення для малого та середнього бізнесу в Україні. Сучасний інтерфейс та багате оснащення дозволяє вести облік для підприємств широкого спектру діяльності. Відмінно підходить для автоматизації інтернет торгівлі, а також для складання нескладної звітності до регулюючих органів. Наявність стандартних звітів дозволяє з коробки контролювати товарний, грошовий та виробничий потоки. Фахівцями SIDATA розроблено інтеграцію з crm salesdrive, докладніше можете уточнити у відділі продажів.

BAS Бухгалтерія

BAS Бухгалтерія – містить у собі повний функціонал бухгалтерського обліку для підприємств. Сучасна система формування регламентованої звітності підприємствам. Як правило, використовується в парі з іншими прикладними рішеннями – наприклад, BAS Управління торгівлею або BAS Малий бізнес. Такі комплексні – парні рішення з урахуванням двох змін дозволяють розділити доступом до даних управлінського та регламентованого обліку.

BAS Управління торгівлею

BAS Управління торгівлею – найбільш підходяща облікова система для оптової та роздрібної торгівлі для малого та середнього бізнесу в Україні. Оснащення механізмами обліку торгових та складських операцій на високому рівні. Можливість вибудовувати автоматизацію багатьох бізнес процесів у торгівлі дозволяє суттєво економити на оплаті ручної праці та головне виключити помилки. Наявність стандартних звітів дозволяє максимально контролювати товарний, грошовий та складські потоки. Ця конфігурація набула воістину народне визнання і просто ім'я “УТ”. Кожен керівник чи власник бізнесу завжди знаходить щось корисне у цій конфігурації.

Фахівцями SIDATA розроблена інтеграція з crm salesdrive, докладніше можете уточнити у відділі продажів.

BAS Документообіг

BAS Документообіг - нове рішення, що дозволяє управляти документообігом підприємства від малого до великого розміру. Добре інтегрується з іншими продуктами лінійки BAS. Фахівці SIDATA та аналітики компанії партнера SVConsult готові запропонувати впровадження та подальшу підтримку для бізнесу. Такі комплексні рішення з урахуванням двох і більше конфігурацій дозволяють розділити доступом до даних і забезпечити високий рівень автоматизації.

BAS Комплексне управління підприємством

BAS Комплексне управління підприємством – рішення для середнього та великого бізнесу в Україні. Має широкий функціонал, що дозволяє вести облік по всіх підрозділах підприємства в одній системі. Велика кількість звітів дозволяє одразу отримувати потрібні дані в різних розрізах обліку, а також робити тонке індивідуальне налаштування. Це рішення більш вимогливе до вибору орендованого сервера. Найчастіше для цього виділяться виділений сервер з тонким налаштуванням, яке ми також готові зробити. Впровадження BAS Комплексне управління підприємством супроводжується консультацією та за необхідності аудитом бізнес-процесів компанії.

Фахівцями SIDATA розроблена інтеграція з crm salesdrive і BAS КУП, докладніше можете уточнити у відділі продажів.

BAS ERP

BAS ERP - нове рішення, що дозволяє управляти підприємствами великого розміру. Максимальний набір функціоналу представлений у дуже зрозумілому та ергономічному вигляді. Контури виробництва, фінансового планування, crm система, складський облік та багато іншого. Добре інтегрується з іншими продуктами лінійки BAS. Фахівці SIDATA та аналітики компанії партнера SVConsult готові запропонувати впровадження та подальшу підтримку для бізнесу. Такі комплексні рішення з урахуванням двох і більше конфігурацій дозволяють розділити доступом до даних і забезпечити високий рівень автоматизації. 

Ви можете замовити індивідуальну демонстрацію, і ми покажемо переваги хмари SIDATA

Відгуки про оренду сервера для облікової системи BAS

Часті питання з оренди BAS у хмарі

Зберігання даних на персональному комп'ютері або ноутбуку несе певні ризики в роботі з пристроєм та збереженням даних, наприклад:

  • вийшов з ладу жорсткий диск;
  • вірус зашифрував усі файли;
  • ноутбук вкрали;
  • немає електрики вдома або в офісі.

Всі ці ризики можуть здаватися неважливими, але досвід клієнтів SIDATA говорить про інше. Перенесення в хмару та робота з обліковою системою BAS без прив'язки до робочого місця та з гарантією збереження та доступності даних стало для наших клієнтів дуже важливим фактором вибору постачальника.

Перенесення облікової системи а також за необхідності всього наявного програмного забезпечення допоможуть зробити висококваліфіковані фахівці SIDATA. Понад 500 систем обліку перенесено до хмар. Повна конфіденційність та захист інформації.

Швидкість перенесення даних у хмару обмежена лише швидкістю інтернету! Наші фахівці допоможуть швидко та якісно перенести необхідні дані. Наприклад, для середньої компанії з парком серверів 5 одиниць процес зайняв 20 годин безперервної роботи. Для невеликих компаній процес перенесення та налаштування займає в середньому 3 робочі години.

Також ми пропонуємо 24/7 графік роботи наших спеціалістів. Це означає, що ви можете довірити нам перенесення даних у найменш завантажений час або в неробочі дні.

Підключитися до сервера хмар можна з будь-якої точки світу з будь-якого пристрою з параметрами, які видані у Вашому особистому кабінеті SIDATA. З'єднання здійснюється за протоколом RDP. Якщо у Вас Windows, знайдіть стандартну програму “Підключення до віддаленого робочого столу”. Якщо ви використовуєте техніку Apple, знайдіть у Appstore та встановіть безкоштовну програму “Microsoft Remote Desktop”. У параметрах підключення вкажіть адресу та порт сервера, а також обліковий запис та пароль користувача, виданого Вам в особистому кабінеті SIDATA.

Виберіть тариф, що Вас цікавить, натиснувши “Замовити” на сайті. Потім виконайте просту реєстрацію у Вашому особистому кабінеті, вказати контактний номер телефону та email. В особистому кабінеті Ви зможете оплатити обраний тариф онлайн або завантажити рахунок-фактуру для оплати за безготівковим розрахунком.

Якщо бажаєте безкоштовно протестувати обраний тариф – не оплачуйте його, відкрийте в особистому кабінеті “Тікет” з темою “Тест 5 днів”. Протягом 15 хвилин у тикеті у відповідь Ви отримаєте повідомлення з параметрами доступу на сервер.

Ви можете підключити будь-яку необхідну кількість співробітників, якщо для комфортної роботи системи буде достатньо ресурсів у рамках обраного тарифу.

Тарифи на оренду облікової системи BAS на сервері Хмари підібрані таким чином, щоб зручно працювати в BAS як 1-2 співробітникам, так і кільком сотням одночасних підключень. Якщо ресурсів обраного Вами тарифу недостатньо і працювати на сервері не комфортно, ми в режимі он-лайн можемо змінити Ваш тариф та ресурси на сервері збільшаться миттєво.

Так Ви можете у будь-який час розширити кількість співробітників, які працюють з обліковою системою у хмарі SIDATA.

Хмарні сервери мають систему резервного копіювання і дані на сервері можна відновити аж до 7 днів тому. Для цього потрібно звернутися до служби підтримки SIDATA і технічні фахівці відновлять будь-які видалені або пошкоджені дані.

Служба підтримки SIDATA має багатий досвід налаштування підключення будь-яких периферійних пристроїв до облікової системи BAS на сервері Хмари. Практично всі представлені на ринку чекові принтери та сканери кодів мають можливість підключення до сервера хмар.

Звісно зможете. При замовленні сервера у хмарі Ви отримуєте повноцінний сервер та обліковий запис Адміністратора. Це дає повні права на встановлення будь-якого необхідного для роботи програмного забезпечення. Ви також керуєте ліцензіями на встановлене програмне забезпечення.

Більшість клієнтів SIDATA, які починають знайомство із системами BAS отримують кваліфіковану допомогу на вибір конфігурації. Це дуже важливий крок на початку використання систем обліку BAS. Ми допоможемо визначити найбільш відповідну конфігурацію. Наприклад – BAS Бухгалтерія та BAS Малий бізнес. Дві конфігурації візуально схожі, але BAS Малий бізнес підійде для інтернет магазину та фізособи на 2 або 3 (без ПДВ) групі оподаткування. А ось BAS Бухгалтерія не має в собі гарного механізму обробки замовлень (онлайн замовлень з маркетплейсів наприклад) і ця конфігурація більше підходить для бізнес з ПДВ.

Дропшипінг та онлайн торгівля є найбільш поширеним видом бізнесу і вимагає правильного обліку. Якщо кількість замовлень постійно зростає і та CRM яка відмінна вам допомагає у вирішенні питань обліку замовлень та оплати та доставки, в який момент вам необхідно порахувати прибуток та спланувати бюджет. Розрахувати зарплату для співробітників та стежити за взаєморозрахунками з клієнтами та постачальниками.

Ми маємо великий досвід з впровадження облікових систем на базі BAS та набори звітів та розрахунків у цих системах мають дуже ємний функціонал.

Ми допоможемо налаштувати звіти щодо руху коштів, спрогнозувати бюджет, розрахувати зарплату співробітникам та багато іншого.

Ми вибудовуємо інтеграції між обліковими системами та CRM більше 5 років. Автоматизація обміну замовленнями клієнтів, облік залишків товарів, оплати та договору та багато іншого. У нас є робочі, готові кейси, які вже працюють у різних сферах торгівлі понад 5 років.

Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Залишіть заявку і ми з вами зв'яжемося