Алгоритм передачі замовлень: СРМ Sales drive – WMS Нової пошти

Важливою складовою онлайн-торгівлі є автоматизація комплектування замовлень та надсилання їх клієнту. Якість такого сервісу є важливою для користувачів, і саме на це вони в першу чергу звертають увагу при виборі інтернет-магазину. Шукаючи товар, покупець бачить приблизно однакові ціни, але різні варіанти доставки. Саме його зручність та оперативність і впливають на вибір постачальника. В Україні доставкою товарів займається кілька операторів, найбільш потужним та популярним з яких є Нова Пошта. Мережа перевізника складається з понад 2300 відділень у 1000+ містах та селах по всій Україні. Нова пошта має сервіс зберігання товарів та комплектування замовлень у себе на складі. Але нещодавно ввела нову опцію – прийняття замовлень без посередників у свою базу WMS через API. База WMS (Warehouse Management System) – це зручна система керування складом, що забезпечує комплексну автоматизацію логістичних операцій бізнесу:
  • прийом товару чи матеріалів складу;
  • упаковка;
  • зберігання;
  • переміщення;
  • контроль запасів;
  • інвентаризація;
  • інтеграція з іншими учасниками операційного процесу;
  • моніторинг та звітність.
Система приймає та аналізує дані щодо кожного з цих процесів, а потім використовує їх для створення звітів, забезпечує точність відвантажень до 99,5%. WMS оновлюється щокварталу, доповнюється новими функціями та працює незалежно від бази, де зберігаються замовлення ТТН Нової пошти. При цьому клієнт завжди використовує базову версію, ретельно протестовану розробником.

Чим допомагає постачальнику товарів WMS-система

Основне завдання WMS-системи – автоматизувати склад, прискорити робочі процеси, мінімізувати будь-які помилки, підвищити якість обслуговування, скоротити час на обробку замовлень, оптимізувати використання складського простору. WMS легко масштабується без втрати продуктивності. Як результат, на масштабних складах з великою кількістю товарів, обмежень та процесів система демонструє явну перевагу у швидкості та ефективності. З точки зору керованості та тонкого настроювання WMS дозволяє користувачеві самостійно виконувати адаптацію під динамічні бізнес-процеси. Таким чином, для складів великого масштабу пріоритетним вибором є професійні WMS-системи, адже вони дозволяють відстежити рух товарів з моменту надходження на склад і до відправки покупцю. Фахівці компанії SIDATA розробили сервіс, який може перенаправляти замовлення з CRM Sales Drive у систему WMS Нової пошти. Цей інструмент допоможе вашому бізнесу бути більш ефективним та прибутковим. З його допомогою комунікації з клієнтами будуть більш продуктивними, а показники продажів стануть у рази вищими. За більш детальною інформацією можете звернутися до менеджерів SIDATA та отримати консультацію з цих та інших питань. Для цього можна зателефонувати за номером, вказаним на сайті, або залишити заявку для зворотного зв'язку.
Алгоритм передачі замовлень: СРМ Sales drive – WMS Нової пошти
SIDATA
Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Залишіть заявку і ми з вами зв'яжемося