Роль цифрових сервісів у розвитку бізнесів

Розвиток торгівлі завжди був найважливішим аспектом цивілізованого суспільства. Поширення товарами на значну відстань від місця виробництва або видобування завжди було головною справою. Як чумаки возили сіль та сало за межі України, так зараз Амазон постачає товари по цілому світі. Розвиток інформаційних технологій постійно розширює горизонти можливостей для нових видів продажу. Інтернет торгівля товарами – зараз найпоширеніший бізнес в Україні та в цілому світі.  

Ефективне управління будь-яким бізнесом неможливе без автоматизованого обліку. Якщо компанія має один чи кілька магазинів на маркетплейсі, використання облікової системи це просто must have, оскільки забезпечує швидкість оперативної діяльності, фінансовий порядок компанії, коректну аналітику, контроль усіх грошових потоків. Прикладами популярних маркетплейсів в Україні є: Rozetka, Shafa, Prom, “Епіцентр”.

Найважливішими чинниками, які дозволяють магазину виділитись серед конкурентів, можна назвати:

  • тематично-організований магазин;
  • великий асортимент якісних товарів;
  • рекламну активність;
  • швидкість обробки замовлень;
  • різні способи оплати;
  • програми лояльності для постійних покупців і заохочення нових.

Оптимізація торгової діяльності через інтернет-магазин маркетплейсу впливає на конкурентоспроможність бізнесу, і може бути досягнуто за допомогою автоматизації рутинних операцій. Зокрема, процесів управління товарами, обробки замовлень, обслуговування клієнтів, отримання аналітичних даних і звітів. У результаті покупець отримує зручність і швидкість здійснення покупки й отримання товару в зазначені терміни. 

Цифрові сервіси для оптимізації роботи

Сучасними інструментами для оптимізації роботи торгівельних бізнесів є CRM-система, платіжні системи, поштові сервіси. Для того щоб вони працювали ефективніше, їх використовують у зв’язці з управлінським інструментом, який інтегрується з особистим кабінетом маркетплейсу. Це дуже зручно, адже продавець може керувати всіма процесами відвантажень, поставок, продажів, оплат, доставок безпосередньо з облікової програми.

“BAS Бухгалтерія” є готовим інструментом для ведення бухгалтерії у компанії та підприємстві довільного обсягу. Програмний продукт, призначений для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, зокрема й підготовки обов’язкової звітності, у комерційних організаціях відповідно до чинного законодавства України. “BAS Бухгалтерія” постачається у різних версіях, що мають однаковий функціонал з деякими обмеженнями та доповненнями. Програма автоматизовано виконує такі задачі, як:

  • облік операцій надходження та реалізації товарів і послуг;
  • виписка рахунків на оплату;
  • оформлення накладних та податкових;
  • оперативне відображення роздрібної реалізації та продажів за результатами інвентаризації;
  • відображення повернень товарів від покупця і постачальнику тощо.

Для розміщення баз даних потрібні сервери, і компанія SIDATA пропонує в оренду обладнання, розташоване в Європі, за найнижчими цінами. Можна орендувати будь-який простір за умовами, які зможуть задовольнити власника великого, середнього чи малого бізнесу.

 В інтеграції із конфігураціями BAS можуть працювати такі сервіси, як:

  • платіжні системи (“Приват24”, Portmone тощо);
  • поштові сервіси (“Нова пошта”, “Укрпошта”, Meest);
  • сервіси розсилки (SendPulse, Mailchimp);
  • онлайн-коннектори (ApixDrive, Zapier);
  • ПРРО (Cashalot, “ВчасноКаса”, Checkbox).

Серед продуктів лінійки BAS потрібно виділити такі управлінські рішення: “Малий бізнес”, “Управління торгівлею”, “Комплексне управління підприємством”.

Можливості синхронізації цифрових сервісів

Синхронізація дозволяє в особистому кабінеті на маркетплейсі завантажувати та розвантажувати товари, формувати та змінювати ціни безпосередньо з програми обліку BAS, аналізувати залишки на складах для своєчасного формування замовлення постачальникам, створювати характеристики товарів з фото, автоматично змінювати статуси замовлень та інформацію про їхню відправку безпосередньо у програмі, комунікувати з клієнтами магазину.

Також продавцю доступне автоматичне формування:

  • статусу оплати товару та його підготовка до відправки;
  • фіскальних чеків через програму обліку та пересилка їх покупцю, при оплаті на сайті;
  • ТТН і відправка покупцеві.

Впровадження цих програмних продуктів оптимізує роботу продавця на маркетплейсі, а в синхронізації з BAS, розміщеною на серверах SIDATA, реалізується централізоване керування, що дозволяє економити на трудових ресурсах, уникати частих помилок, підвищувати ефективність e-commerce бізнесу.

Роль цифрових сервісів у розвитку бізнесів
SIDATA
Онлайн чат SIDATA
{{ welcomeText }}

    Оставьте заявку и мы с вами свяжемся