Важливою складовою онлайн-торгівлі є автоматизація комплектування замовлень та надсилання їх клієнту. Якість такого сервісу є важливою для користувачів, і саме на це вони в першу чергу звертають увагу при виборі інтернет-магазину. Шукаючи товар, покупець бачить приблизно однакові ціни, але різні варіанти доставки. Саме його зручність та оперативність і впливають на вибір постачальника. В Україні доставкою товарів займається кілька операторів, найбільш потужним та популярним з яких є Нова Пошта. Мережа перевізника складається з понад 2300 відділень у 1000+ містах та селах по всій Україні.
Нова пошта має сервіс зберігання товарів та комплектування замовлень у себе на складі. Але нещодавно ввела нову опцію – прийняття замовлень без посередників у свою базу WMS через API. База WMS (Warehouse Management System) – це зручна система керування складом, що забезпечує комплексну автоматизацію логістичних операцій бізнесу:
- прийом товару чи матеріалів складу;
- упаковка;
- зберігання;
- переміщення;
- контроль запасів;
- інвентаризація;
- інтеграція з іншими учасниками операційного процесу;
- моніторинг та звітність.
Чим допомагає постачальнику товарів WMS-система
Основне завдання WMS-системи – автоматизувати склад, прискорити робочі процеси, мінімізувати будь-які помилки, підвищити якість обслуговування, скоротити час на обробку замовлень, оптимізувати використання складського простору. WMS легко масштабується без втрати продуктивності. Як результат, на масштабних складах з великою кількістю товарів, обмежень та процесів система демонструє явну перевагу у швидкості та ефективності. З точки зору керованості та тонкого настроювання WMS дозволяє користувачеві самостійно виконувати адаптацію під динамічні бізнес-процеси. Таким чином, для складів великого масштабу пріоритетним вибором є професійні WMS-системи, адже вони дозволяють відстежити рух товарів з моменту надходження на склад і до відправки покупцю. Фахівці компанії SIDATA розробили сервіс, який може перенаправляти замовлення з CRM Sales Drive у систему WMS Нової пошти. Цей інструмент допоможе вашому бізнесу бути більш ефективним та прибутковим. З його допомогою комунікації з клієнтами будуть більш продуктивними, а показники продажів стануть у рази вищими. За більш детальною інформацією можете звернутися до менеджерів SIDATA та отримати консультацію з цих та інших питань. Для цього можна зателефонувати за номером, вказаним на сайті, або залишити заявку для зворотного зв'язку.Алгоритм передачі замовлень: СРМ Sales drive – WMS Нової пошти
SIDATA